پرتال روانشناسی | سبک زندگی و مرکز خرید

banner ads

طراحی لولا با محیط Assembly Design در CATIA

امروزه بسیاری از شرکت ها در سطح دنیا و در درجه های مختلف از نرم افزار CATIA در زمینه های مهندسی، ساخت و تولید استفاده می کنند. کشور ما ایران نیز از این مقوله مستثنا نبوده و همگام با پیشرفت جهانی، نیازمند توسعه در تمامی زمینه ها، بخصوص در زمینه کامپیوتر و نرم افزارهای وابسته به آن است. در این آموزش تلاش می شود تا کاربران، مهندسان و دانشجویان با مدلینگ کامپیوتری به کمک این نرم افزار آشنا شده و ضمن کسب توانایی در آن، فاصله بین آموخته های دانشگاهی و نیاز صنعتی کشور را کم و کمتر نمایند. ما در این آموزش قصد داریم تا محیط Assembly Design (لولا) برای مدلینگ حجمی در نرم افزار کتیا (CATIA) را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

👤 مدرس: مهندس حامد آهنگر دارابی
🕓 مدت زمان: ۳۶ دقیقه

 

کلمه CATIA مخفف کلمات Computer Aided Three Dimensional Interactive Application به معنای نرم افزاری برای کاربردهای هوشمند سه بعدی به کمک کامپیوتر است. هدف این نرم افزار، همواره کنترل تمام پروسه های طراحی و تحلیل و ساخت مجموعه های بزرگ، توسط مدل های کامپیوتری بوده که بتواند رفتار طراحی های مهندسی را در محیط واقعی پیش بینی و کنترل کنند و به این ترتیب نیاز به ساختن و آزمایش کردن مدل نمونه را در زمینه های هوافضا، خودروسازی و صنایع ماشین های سنگین کمرنگ نماید.

امروزه بسیاری از شرکت ها در سطح دنیا و در درجه های مختلف از نرم افزار CATIA در زمینه های مهندسی، ساخت و تولید استفاده می کنند. کشور ما ایران نیز از این مقوله مستثنا نبوده و همگام با پیشرفت جهانی، نیازمند توسعه در تمامی زمینه ها، بخصوص در زمینه کامپیوتر و نرم افزارهای وابسته به آن است.

در این آموزش تلاش می شود تا کاربران، مهندسان و دانشجویان با مدلینگ کامپیوتری به کمک این نرم افزار آشنا شده و ضمن کسب توانایی در آن، فاصله بین آموخته های دانشگاهی و نیاز صنعتی کشور را کم و کمتر نمایند.

ما در این آموزش قصد داریم تا محیط Assembly Design (لولا) برای مدلینگ حجمی در نرم افزار کتیا (CATIA) را مورد بحث و بررسی قرار دهیم

 

فهرست سرفصل ها و رئوس مطالب مطرح شده در این مجموعه آموزشی، در ادامه آمده است:
  • محیط Assembly Design

دانلود مستقیم - حجم دانلود ۱۰۴ مگابایت (کلیک کنید +)

 

منبع:faradars.org

بازنشر : آموزش برتر

محبوب کن - فیس نما

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

Code Center